cousin tunang :)

Assalamualaikum..*jwb tau..xjwb dosa*..
Hehe.. hari ni tanggal 30 April 2011..
Aku bersama rakan2 aku.. menduduki ujian Medsi..
Huh..soalannya.. boleh tahan.. mengugat keimanan jugak la..
Apapun aku bertawakal kepada Allah sahaja..Allah telah mengatur segala Rezeki untuk aku..
okay.. selepas habis MEDSI..
balik.. then g rumah cousin..cousin aku tunang..

Takda apa yang nak diceritakan..just nak share gambar jea : 


bersama Family Terdekat..





Along dan kak anies  :)


Jeling tajam..







Bulu mata terkeluar.. huhu

Abang Tentera dan Cik Misi


Qaseh Aliff


Abang yang baikk..haha

Ekskulif gambar aku dan angah yang hodoh..

 Pelamin.. 

okay itu saja yang aku nak hupload.. credit to SYAZWANIS..

~SELAMAT BERTUNANG~
MOHD AMIN & SITI NURHASHIRA

2 comments:

Syazwani Bt. Jafri said...

hahaha ... tq !

Nurul Ain said...

bereh.. gambar lain nnt tgk album photogrpher tu la yer..aku pinjm kamera abg aku..gmbr x sharp sgt..