ekshiden..

Hello n Assalamualaikum *jawab ok* xjawab dosa..
hehe..semalam aku tak boleh tdoq kot sampai pukul 2 pagi..
sebab apa?
sebab galak p tgk ekshiden depan kedai aku..
Huhu..seriusly aku takut tgk ekshiden malam2..

Haa...
Semalam dalam pukui 11.45..
aku dok dalam bilik..buat apa?? aku dok mesej n ber FB kot..
tiba tiba " Kebaboomm"..
Apa tu ? *dok tanya diri sndri*
haha..
Eksiden ??? tak kot..
ishh.. xsedap hati la.. buka tingkap bilik aku..
nampak orang penuh kat luaq..kereta2 yang 
lalu lalang pun dok slow2..
Sahhh.. eksiden..
keluaq bilik tanya abang aku..
eksiden ka ?? dia jawab "entah..dia kot"
dia trus keluaq pi tgk.. aku ??? apa lagi..
ikut la pi tengok.. sama tu mesej la Aja,jiran aku..

Mula2 aku tgk dari umah jiran aku ja..
tapi abang aku p tgk dekat2..
aku pun follow la..
*dalam hati,dupdapdupdap* Takot kot..
yang eksiden ni Pak cik tua la jugak..
langgar kereta tengah parking tepi jalan..
Tuan kereta tu mai hantaq kawan dia check in homestay
depan kedai aku tuu..
pak cik tu rabun kot xnmpak kereta tu..kesian kesian kesian..

Lepas tu ambulance beserta Poklis(polis)
sampai dan membawa pakcik tu ke Hoshpital..
Punya la ramai orang keluaq tgk macam Pesta semalam..
Dengan aku aku sekali lepak kat umah jiran
sampai pukui 1 pagi..
Abang aku balik..aku pon lari balik la jugak
takott oii..
Tapi masa tu polis still tak habis buat report lagi..
orang dalam umah aku tak da sapa tahu pon bab ekshiden ni selain
aku dan abang aku..
depa tdor mimpi sampai mana dah..
pagi ni baru depa tahu cerita..

(^ . ^)

Sekian, Wasalam .. 


2 comments:

Syazwani Bt. Jafri said...

hahaha...nasib dia xmai kacau...:)

Nurul Ain said...

nasib tak mati..mau mati,aku xlena troih dah..haha