Hello..
Hehe..petang kemarin..
nak dijadikan cerita..kak aku ajak pi makan KFC..
katanya lapaq petang2 nie..
*berderau darah*
aku pun mula ajukan soalan..
KFC mana ?Kangar ka? xmau.. jom p Arau .. boleh p cmart..
HAHA..mcm mcm aku pujuk sbb tak mau pi yang 
Kangar..
sebab nya ?? *ada laa*
HAHA..

Kami pun pi la menjamu selera Chicken Chop yang baru
tuu..emm.. okay..sedap la jugak..tp biaq mkn kat Maicafe..
sebab apa ? kat KFC kecik lepas tu harga RM9.99..
takpa la..kak aku belanja,perut aku sentiasa ditadah la..
hehe..
Tapi aku frust 1 ja.. kat Arau takda KRUSHER..nak KRUSHER OREO~

Aini 

Ni lah dia.. aku tak suka jagung tu ja.. (^,^)



good boy


okey.. itu saja.. SEKIAN..


...............................................................................................
Lagi satu aku ada tak puas hati kat Hamba Allah nie.. bajet baik.. 
konon nya baek gila la..walhal ? hakikatnya ? please lah.. menyampah aku..aku ja yang nampak jahat ..

No comments: