Ronda banjir lagi..day 2..

Petang kemarin dapat mesej dari sepupu aku.. jomm rondaronda ptg nie..kita p CIMB..
woi..pi Cimb apa..nak lalu ikut mana..? macammacam la aku gaduh dulu sebelum pi..gaduh kes nak naik motor sapa la..haha..ishish..last last dalam 5.30 aku pon pi la ambik dia.. naik motor aku la jugak..takpa..lingkup p lah..alang alang dh main ayaq dh.. aku ingt dia pi tu nk p sorang.. rupanya dia nak bawak si Qaseh,sepupu la jugak.. qaseh ni dh la kecik lagi baru 1 tahun..dia nk bawak jugak..yang qaseh ni pulak pantang nampak kami ja nk ikut..last last bawak la jugak..

Kalau nk kira kemarin merata aku pusing..pi Sempering..patah balik ikut Jalan Honey terus ke Jalan Stadium..belasah randuk jugak dengan motor aku.. then terus ke Jalan Hospital..sampai ja kat Traffic Lght nak ke hospital..dh tak boleh lalu..semua kena patah balik..kecuali naik boat ja untuk menyeberang.. takpa la..just tgk tgk ja kat situ dan trus patah balik,balik ikut jalan Abi... keluar rumah jam 530 dan sampai balik 615..aku rasa aku yang bawak motor ni kebas habis dh badan badan.. yang sepupu aku pon habis kebas pegang qaseh..lantak dia la...nak bawak sangat.. huhu.. apa apa pun mmg enjoy gila aku tahun ni layan air banjir.. sampaikan qaseh tersengih sengih kat atas motor.. hehe

Jalan nak ke Stadium


 Jalan Hospital 



itu sajalah gambar aku meronda day 2..sebenarnya banyak lagi gambar .. tapi dipadam oleh budak toet kaki bukit..huhu.. :D

No comments: