Terjah !!

Hello n  Assalamualaikum..
Entry kali ni tajuk dia " Terjah" !
Terjah sapa ????
JENG JENG JENG !!
kami pergi terjah LIS GEE MART
kat mana ?
kat NANI BAKERY..
kat mana  tuu ? BINTONG YANG RENTUNG kot..HAHA..
Aku pegi dengan ZASYA.. saja ja bawak dia 
pegi jumpa kengkawan dh dia balik kejap aje..
ok..dalam 3.30 aku p amek dia..
dan meneruskan perjalanan hingga ke Bintong
dannnn......
akhirnya sampai la ke Destinasi..
Alhamdullillah..
mereka ada disitu sedang bekerja..
masa atas motor risau gak kalu pi diorg takda..
ok.. ZUSzasZUSzas ....

AGENDA KAMI :
*AKU kena buat ayaq laici, KAK NANI suruh*
*sembang merepek2 dgn wani n depa2*
*wani cerita pengalaman dia*
*TETTTT *
*~gelak2~*
*p beli KFC* "KRUSHER OREO"
*makan KFC*
*tolong depa wat kerja*
*nak balik*
TAPI .... xsempat habis sembang sebelum balik..
puakpuak tu lari ceramuk..
awat ha ??
aku dgn wani gelak kat atas motor tak henti2
teringat kat puakpuak tuu..
HAHA..

(^_^)

~aku balik sampai rumah 6.45~



4 comments:

Syazwani Bt. Jafri said...

hahaha...terBAIK pnya...:)
sweet memory!

Lis said...

thnx 4 comin' n blnja jgk :)
celapak lari..org mai minx drma kot. pakat cri port smunyikn dri.. haha
thnx utk korng dua.. xoxo

Nurul Ain said...

wani : sweet sgt.. xlarat bergelak dgn hg..mau nk semput aku gelak..HAHA..

lis : orait darl..biasa saja tuu.. hehe..
cara hampa lari hrtu buat aku dgn wani gelak..ceramuk xingat apa dah..haha

MartReenBoyz said...

^_^