Minggu yang stress !!

Argghhh..
Serabut + sabut = Sesabutttt...
Minggu ni sangat lah padat aktiviti akuu..
Ya Allah.. kau tenangkanlah jiwa Hambamu yang lemah ini.. :(
Jiwa aku sangat tak tenang..
fikir macam macam..
:
* Ujian Medsi
*Sepupu Tunang [ aku photographer ]..
* Program Sehari Bersama Masyarakat [PUTERI okay :D]
* Interview
:
Huh.. begitu padat aktiviti.. Semua ini aku wajib lakukan dan hadiri..

Untuk exam MEDSI.. baru study n prepared sikit2..
Masih banyak lg kena prepared.. * nak usaha btoi2*

Untuk Interview.. Belum study lg buku SOCIAL WORK..
belum cop lagi sijil2.. belum buat pengesahan lagi..
Belum print lagi surat Temuduga..
semua belum lagi lah..
belum beli fail untuk sijil lagi.. ARGGHHH...

Untuk majlis Pertunangan sepupuku..
Hari majlis nanti aku pi lah.. jgn la bebel2 aku xp..
sekarang aku busy.. tolonglah faham.. jemu dh dgr kau mengata kat aku..
aku kena jaga kedai.. kawan2 mai sembang.. sembang okay..
dont cop aku dating2.. itu KAWAN ok.. xsuka dengar ungkit benda cmtu..
diorang datang bersebab.. bukan aku sengaja xnak pi Umah hang.. * harap faham*

Prepared untuk exam dan interview..
Kasut dah beli..HAHA..
excited beli barang2 dari prepared untuk otak..

(^,^)

okay itu saja yang aku nak ceritakan.. 
aku sangat letih menghadapi minggu ini dan minggu depan..
HARAP aku dapat JALANINYA dengan TENANG..
Aminn.. :D


2 comments:

Lis said...

chill lax larh.. hee

Nurul Ain said...

hehe.. xboleh chillax la bila perasaan serabut menguasai diri..HAHA.. byk sgt aktiviti aku..kah3