tulisan aku !! HAHA..

Hey uolss..
Hehe.. masa terluang aku ni sekejap..
aku nak ceghita la..satgi nk sambung study balik.
apa ? apa ?
cer cita cer cita..
HAHA..

Setelah hampir 4 bulan aku putus dengan dia kan....
Putus ? hehehe..putus dengan karangan lah..hehe
Setelah hampir 4 bulan aku stop menulis ayat panjang2 kan..
tadii... aku mula menulis balik..study tentang kerja sosial
untuk interbiuuuu..
mak aiii.. !! tulisan hodoh bebenor..
tadi aku buat short note.. bila nak baca balik..
aku pun tak reti dah nak baca tulisan aku tu..
setelah hampir sejam baru tangan aku ok balik..
baru la tulisan jadi elok..
Pelik sungguh aku nie..HAHA..
*Pen Pemadam Pensel aku nasib ada lagi..*
Haritu sedekah kat Adam banyak dah..
Lepas la untuk aku nak jawab exam Sabtu ni..

................................
Untuk Semua kawanku yang bakal Menduduki MEDSI..
ALL THE BEST.. Buat yang terbaik..
HOPE kita dapat jadi CIKGU..
(^,^)
INSYAALLAH..


No comments: