susah :(

Hello uols..
hee..:)
ermm.. td aku ada buka laman web upu..
dan aku ada terbaca tentang "Medsi"..
22 april ni boleh check untuk sesapa yang minta Perguruan..
aku ni ada jugak la minta edu..
Hope aku tersenarai la dalam Medsi tu..
insyaAllah..
tapi....???

aku takutt..
abg aku ada baca kot post aku kat FB..
dia tanya..tengok dah soalan2 Medsi??
aku kata dak lagi..
pastu
 kroh kreh kroh kreh kepang....!!!
dia pon selongkaq la almari dia tu..
pastu dia bg aku buku2 contoh soalan..
tapi yang dia punya buku Mtest
soalan sama ka?
aku pon tak tau..
dia pernah jugak minta KPLI..
tp ??
tak dak rezeki..
tak apa lah..

lepas tu..
aku pun selak la page demi page..
erk ?? bleh tahan jugak soalan..
english...Math f3 dan f5 pon ada..!!
pffttt...
rasa mcm .........

tak apa lah.. 
aku hanya Bertawakal kepadaNya saja 
30 april ni..insyaAllah

bila aku fikirfikirkan balik..tiada benda didunia ni
yang mudah untuk kita kecapi selain berusaha..


Ini adalah buku buku Mtest.. bila aku tanya balik "kami budak Stpm"..
diorang cakap mtest dgn medsi benda berbeza..
tapi bagi aku soalan dia lebih kurang cuma bilangan je berbeza..



3 comments:

Syazwani Bt. Jafri said...

ain:try bkak laman web dia tgk soalan2 medsi be4 nieyy...aku pon dk wt gtu gak...tp soalan NCLEX laaa...:)

Nurul Ain said...

wani..thanks..setiap thun soalan tak sama..tp aku tau la..dia tntg personaliti,.kalu dpat rasnya nk kena beli buku medsi..huhu..

Syazwani Bt. Jafri said...

welcum2...try jwb jaaa...:)