Shakit Hati...

Tolong .. Tolong..
Aku sakit hati.. sakit hati boleh mati..
Aku tak mau ubati..mungkin aku suka mati dari ubati..
Aku tak pandai jaga hati..so..ikut suka kata hati..

aku sakit hati..aku sakit hati..kenapa jadi begini ??
Tak guna hidup ini kalau selalu jg begini..
Aku tak suka diri ini..Aku nk pergi..
Aku nak pergi..aku nak pergi..
Pergi membawa diri.. pergi ke mana ?..ke I-city..
dapat tenangkan hati ini..dapat jumpa buah hati..

Tolong..tolong..
aku sakit hati..sakit hati ada plaster sakit hati ??
macam "dia" pernah minta dekat aku ..
Aku bagi plaster luka.. jd Hati aku terluka..
Luka hati boleh mati kalau tak ubati..
Ada tak doktor hati ? aku ada novel doktor cinta..
tapi ini bab bukan sebab cinta..
sebab aku tak cinta..ini sebab hati..
SAKIT HATI boleh MATI.
Tapi SAKIT HATI - kata banyak makna..so faham2 lah yer..



CORETAN FROM "BISIKAN HEARTY"..





No comments: