kisah tentang SKYPE :)

Hehe..
kisah tentang skype ?
cerita ni berlaku kemarin..
Jiran aku baru dapat Netbook 1 Malaysia..
okayy lah.. internet memang dh siap pasang seminggu yang lepas..
dah dapat Netbook..aku pon buatlah 
email then FB,Skype suma lah..
bukan apa..anak jiran aku ni baru ni sambung study..
kat Universiti New South Wales,Aussie..
jadi..dengan adanya Skype..aku cakap la kata boleh sembang dgn Epi mudah..
Jadi kemarin aku pon testing la sykpe untuk Depa..
WOHHH..teruja adik Una dapat sembang dengan Alang..
lepas tu sempat lagi gaduh dengan alang dia..*alang busuk alang busuk*
hehe..jiran aku [ mak dan abah Epi ] pun dapat jugak la sembang
dan tengok2 rumah sewa anak dia kat sana..
Perggh..canggih gila umah dia..kalah umah kita kat sini..Haha..
hampir 15 minit jugak la depa menyembang kemarin..

haha..zaman yang serba canggih sekarang mudah untuk
 mendekatkan diri kita dengan orang yang jauh..
Zaman SEMAKIN BERUBAH!!
semuanya dihujung jari anda..perggh..
Promote pulak..HAHA..

Ayat last adik Una sebut kat Alang dia..
Bye Alang Assalamualikum..
esok cakap lagi naa.. haa..jenuh hari2 kena skype dgn alang dia..
huhu..

No comments: