Hang out hari nie :)

Hello people..
Hua3.. harini kan.. aku dan kawan2 keluar lepak2..
Saje je keluar memandangkan kawan aku [wani] dh nak balik KL dah..
Hehe.. First kami pegi main bowling..ok la..aku dapat no 3 ja..
WANI!! LOSER !! yeahhh2...alif mai kat kami..

Habis main bowling..pergi QS..budak sekolah nk beli alatulis..hua3 [wani ] 
Masuk The store..wani cari barang.. aku ke kedai Wijaya 
Beli novel "sepupuku suamiku"..romantik beb...perghh..
HAHA..dan meneruskan perjalanan ke Kola Perlih bersama alif jugak...

Singgah Makan kat warung tepi pantai tu..makanan n minuman dia biasa jer..
tak sedap langsung..huhu.. lepas tu kami pergi beli "LOBCHENG"..
saja je beli dah nak melepak tepi laut..santapan ringan la..
hehe..pergi lepak tepi laut then photoshoot la..apa lagiii...
kami lepak sampai pukul 6.15..then balik umah la.. apa2 pun mmg best giler..
Macam2 aksi lawak ada..hua3..

Ni dekat warung tepi Pantai =)

Ni dekat bowling..

Okayy..ini gambar kami .. [kredit to aliff]

ooh..rasanya tu saja kot gambar yg nak ku hupload..malas la dowh..more pix on FB..
DADAA..saya sangat Happy harini.. zero problem on my mind..=)

1 comment:

syazwanis said...

saya sgt hepy !!!! tQ semua nya..:)