Second interview..

26 Mei 2011..
Nurulain bt. Abu bakar berkunjung  lagi ke UUM..
3 Mei hari tu di Dewan Konvensyen..Kali ini di Bangunan Teknologi Maklumat pulak..
Huhu.. hari ni aku interview pendidikan..rasa mcm mimpi jea aku dapat..
seingat aku la..masa MEDSI haritu..mmg aku jawab main main ja..sebab hati dok pikir kenduri umah sepupu..
Tapi itu mungkin rezeki kot..tak apa lah..tak nak menolak..

Huhu..pagi tadi pukul 7 aku dh gerak dengan Abah pi sana..
Sampai dalam pukul 8 dan terus ke Bilik Tutorial 7..
Isi borang mcm2 dulu..then pukul 9.00 baru start interview..
aku dapat no 11.. dia susun ikut abjad dan nama aku N..

tunggu dan tunggulah sampai turn aku..
pukul 10.50 sampai lah turn aku..masuk personal plak tu..
Aduhh.. aku pon masuk la.. first ketuk pintu..(lawak kot)
masuk dalam tu ada test buta warna..
okayy..pastu start interview la..
macam2 ditanya tentang DASAR,KABINET..
lepas tu speaking.. lebih kurang 10-15 minit ja dok dalam tu..
lepas tu keluar dan terus BALIK....
HUHU.. bagi aku..aku dah cuba sedaya upaya..nak dapat ke tidak.
aku hanya berserah kepadaNya..insyaAllah =)

Tq kepada Family dan Member-member aku yang support aku..=)
Jasamu dikenang..
(^.^)

No comments: