Bengang !!!

Huhu..aku nk tanya pendapat uols la..
Orang Indonesia ni bagus ka?
aku tanya ni bukan bab aku nak kahwin dgn pakwe indon..
HAHA..randy pangadila tu liss yg punya..
hua3..
Okay..back to the title..

Semalam aku sgt bengang dgn seorang maid Indonesia jiran aku nie..
Dia memang pelanggan Topup digi n Maxis kedai aku la..sebelum ni dia
ada jgk  buat masalah.. tp okayy la..aku layan dia elok jaa sbb pelanggan..
Tapi..kemarin..dia mai kedai cakap dekat abah aku..topup dekat "FERI"anak dia..
dia bagi nombor then abah aku tulis la..
dalam Phone dia tu dia bg no salah..jadi abah aku pon topup kat no 
yang salah la semalam..dia call abah aku cakap kata topup tak masuk..
bila check tanya balik dlm phone tu dia ckp no mcm lain pulak..
abah aku cakap nanti dia check..bila aku p check..Terbukti no tu salah..

Bila dia call yang seterusnya aku yg angkat..
dia cakap nak suruh ganti balik topup dia..
aku pon dengan mood bengang..
cakap phone dgn dia tu mcm ckp dlm speaker..
Sampai orang dlm rumah aku tercengang2 dan 
pakat paksa aku letak phone tu sebelum aku baling..
Depa tak penah tgk aku naik angin sampai mcm tu kot..
Macam2 aku kata untuk nak puaskan hati aku..
Dan..sampai ke petang ni mak aku cakap dia tak mai dah topup..
okayy..aku lebih suka mcm tu..biaq hilang pelanggan takpa..jangan bg aku tension..
Hilang sorang 10 yang akan datang..

Memang WTF betoi Indon tu..
Dah la Family aku pernah ada masalah dengan "Maid" umah kakak aku dulu..
sialan punya INDON..suka bikin masalah! mai negara orang !
Jadi dh memang SAH AKU BENCI GENG INDON!!!
wtf!!!!!


No comments: