Pernah.....

Minggu lepas terbaca dalam Majalah apa entah tentang soalan2 "Pernah"
Jadi aku pon teringin la nk copy cat dan edit sikit2,so aku tulislah dalam blog ini.. :D
Soalan ini juga tentang diriku : Nurulain binti Abu Bakar

1. Pernah dimarahi,dengan siapa ? = Ya.. selalu dimarahi..dengan my mum kot..:D
2. Pernah dipukul ? = Hehe..of coz.. dulu la,masa zaman budak2.. selalu kena 
    "tibai"..sekarang tak dah...
3. Pernah gagal dalam exam? = Hoho.. selalu.. zaman SPM selalu gagal subjek2 tough.. 
   *fizik,kimia,addmath*
4. Pernah kecewa? = yaa.. kecewa dengan result exam..setiap kali Exam besar.. hanya fikir 
    "kecewa"..
5. Pernah pergi melancong? = obersea xpernah..over the sea pernah la.. Langkawi 
    aje..Paling jauh Sarawak..
6. Pernah tak makan ? = time puasa tak makan laa.. bila berbuka..off coz makan arr.. huhu
7. Pernah bercinta? = no komen.. xmau bercinta2 nih.. just status diragui cukup lah..sampai 
    seru ok la nt.
8. Pernah memandu? = ya..basikal..motorsikal.. kereta belum lg..kereta sorong pernah 
    laa..hehe
9. Pernah kemalangan? = whooaa... 16 februari 2010.. tu lah tarikhnya..retak tangan siot.. 
    sakit ooh..
10. Pernah disaman ? = hehe..yup.. 27.11.2010 [ xpamer lesen L].. RM30 ringgit jer..
11. Pernah bergaduh ? = ya selalu.. saya memang suka gaduh..bila saya tension saya gaduh 
      laa..
12. Pernah menaiki Flight? = Yup.. Airasia tambang murah ke Sarawak.. xsyok naik flight.. 
     pening..haha
13. Pernah menaiki Boat @ Feri? = Yup.. mesti lah.. pergi Langkawi,Penang,Pulau Pangkor..
14. Pernah di malukan di khalayak ramai ? = ermm.. mcm pernah..tp xingat sebab apa..huhu
15. Pernah dicaci? = tak kot.. sapa caci saya.. saya sumpah dia balik..hehe
16. Pernah bersendirian = yup.. kadang2 aje.. tp kawan2 selalu bersama walau ke mana 
      jua.. [iklan digi]..
17. Pernah melihat kemalangan di depan mata? = ya.. tahun lepas,bersama Nadyialis , Fieza
18. Pernah bergaduh dengan family? = emm.. pernah la tp xserius sgt.. okayy jer.. sifat jeles 
      la selalu'y..
19. Pernah makan makanan yg pelik ?= pernah..balik kampung abah..diorang ajaq makan 
      rumpai laut..euww..
20. Pernah sakit ? = ya selalu..demam,sakit perut,sakit kepala,sakit hati....sakit tangan yg 
     retak dulu..erm..

No comments: