SKS @ SKSANTAN..

      Pagi ini aku ada jumpa member SKS kt satu tempat tuu..haa.. kt mana xtau lah..hehe..rahsia..member aku tu sedang bercuti sem.. dia ada ajak aku keluar dalam minggu ini.. ke mana ? hehe.. Ke Fatinnaz Corner katanya nak jumpa Puji jgk.. apa2 aja lah..aku ikut jea..lama xjumpa rindu gila..
      Aku ckp dekat dia yang aku teringin nk buat REUNION SKS.. tp hurmm.. member2 yg sedang sambung blajaq dh xsama cuti..susah btol..xpa lah..kita rancang dulu la yer.. dh ok kita buat.. time raya ni ke.. kalau raya of coz diorg balik kampung halaman kn..
     Geng-geng 6 Maju 2003.. hope kita dapat jumpa sesama nanti..

 Geng 6 Maju dalam ingatan : 

Afiq lah,Afiq husin,Fitri,Hafiez Ruslan,Iqbal,Azidi,Syafiq,Faais,Ain,Syud,Wani,Anis izyani,Leen,Najwa R,Mardhiyah,Che Zaidi,

* aku dh xingt lah.. terconfius antara member2 tu 6M atau 6J..sapa ada gambar darjah 6 tolong tgk jp yer *

 IMISSALLMYFRIENDS.. <3<3

No comments: