Hujan..

Huh.. petang kemarin.. hujan yang turun membasahi Bumi Perlis ni sangat la lebat disertai
oleh angin yang kuat..aku tak dapat la keluar melepaskan tension di luar..hanya dok di dalam rumah
sengapsengap..haha..apa yang aku pikirkan hanyalah hoyeah hoyeah nak banjir.. bukan apa.. depan kedai mak aku tu dah macam Lautan pasifik dah..penuh air.. lepas tu aku pon ada la dengar cerita kata Siam @ Selatan Thai dah banjir.. kalau Siam banjir ofcoz Perlis tunggu turn je lah..hehe.. Bak kata kawan aku,Hujan tu turun membawa rezeki..yaa.. memang..itu tak dinafikan.. kalau hujan sampai banjir pun best..macam bulan November haritu..main sakan banjir w'pun nak Exam STPM tuu.. ishishish.. haha..itu hanya kenangan bersama JAI ZAINOL,SI MAWAR PUTIH dan AKU ke hulu ke hilir main banjir.. redah segala banjir merata sampai ke kampung darat.. hehe..

pitcha2 kenangan main banjir tahun lepas.. kalau banjir lagi tahun ni..akan ku snap lagi pitcha2 itu.. :

depan kedai aku masa banjir tahun lepas..



Jalan Sempering

Fiza

MB melawat kawasan


SELIPAR aku hilang !! ayaq bawak.. lajuuuuu


BATU 2..



itu shaje la yang aku nk ceghitakan antara hujan dan banjir.. :) hehe.. 

No comments: