HANG OUT 20 MAC

Kemarin aku dan member-member keluar la meronda pekan Kangar yang indah itu..kami plan ni lama dah..asalnya nak ke JITRA, maklumlah PERLIH xdak wayang..tetapi memndangkan sekarang ni xdak muvee best yang ada pun HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA ja..so,kami xjd la pi ke negeri JELAPANG PADI tu..

Kami berkumpul di depan PIZZA la sementara tunggu semua mai..HAHA..walhal budak laki yang tunggu kami.. maklum la..kami gegirl ni check point kt byk tempat..SANTAN,TAMAN MAS,BESERI.. kami pi naik VIVA biru.. hujan dongg.. haha.. sampai lebih kurang 2.30 ptg.. terus naik ke atas.. AWIN datang jugak bawak si kecik (FARISH comey).. haha.. jenuh pak cik2 dia layan..hehe..

Sesi order.. FAISS la ketuanya.. erm.. kami order Meal 3,Meal 2,Hut platter dan apa entah lagi.. banyak la jugak makan tuu.. ok la untuk 11 orang..cukup dan kenyang la jgk..hehe.. Kami pun makan-makan,sembang gelak,gaduh apa semua.. lepas tu main tekan2 button la pulak..nak ambik BILL punya pasal..HAHA.. sampai bill.. aku trget dlm RM 150 coz byk gak kami order.. tgk2 bill RM 100.45.. ooh..okay sangat la tu.. aku RM50..NON RM 50.. Allif 45 sen..ok la jgk..thanks allif support duit syilling..hehe..

Station terakhir kalau kami pi Kangar tahu2 sajalah ke mana lagi..Ke Perlis BOWL la..mangkuk segala Perlis..HAHA.. boleh dikatakan semua org main except AWIN n Farish ja.. Farish main jgk..tetapi bola special ckit..bola BEN 10 oo.. hebat farish..hehe.. sepanjang di dalam bowling.. auntie2 n uncle2 la yang melayan kerenah Farish.. haha.. thanks to UNCLE NON,UNCLE ALIF,UNCLE PUJI n PAK CIK NAS yang main bola bersama Farish dalam tu.. hehe.. last sekali nak bagitau aku kalah dengan LIS n GEE.. tau sbb apa ?? sbb bola pink punya pasal..haha.. xmau kata apa.. aku dgn pink tau2 saja lah mcmna..haha..
lepas main bowling.. ada sorang member aku ni kempunan nak minum KRUSHER LA pulok.. berjalan lah aku dgn dia ke KFC pulak.. demi dia aku sanggup..haha.. order la krusher kami 2 ni..sorang mocha n sorang lagi blue berry.. last sekali sh pukul 6 lebih kami pun balik la dengan menghantar mengikut checkpoint yang ditetapkan..hehe.. balik tuu.. sempat lagi singgah Pasar Malam Balai Bharu..aku sampai rumah tepat jam 7.00 malam..keluar pukul 2.00 .. aku rasa 5 jam bersama mereka xpuas berceloteh lagi.. teringat ayat2 yang selalu di sebut masa dlm kelas dulu cth : "KRIKK KRIKK KRIKK KRIKK".. "HELLO".. tak larat bergelak dengan depa atas kereta..HAHA.. 

ANTARA PITCHA2 YANG DI SNAP OLEH DSLR FUJIFILM AKU : :)


KAMI BER EMPAT

NAS DAN MART REEN

AIN N FAISS


NON N POJOIN

ME & AWYYN

KAMI

RUNNER PIZZA

FARISH

Thats All.. hehe.. lagi-lagi gambar jemput ke FB yew..hehe

No comments: