Night ceremony..

Assalamualaikum dan selamat malam..

Yaa.. huhu.. malam ni aku bersendirian [alone]..
mana pi yang lain ?? haa..yang lain pakat pegi kenduri..
Trend baru la sekarang ni.. selalu'y kenduri kampung jarang 
diadakan pada waktu malam kan ? selalunya musti tengah hari..yeah..
tapi sekarang dah berubah.. jiran dekat rumah aku mengadakan kenduri dari
jam 5.00 petang hingga 11.00 malam [kenduri sambut menantu].. 
tapi bagi aku la..best jugak buat malam..
tak panas sangat dan selesa jer nak makan..
 tapi kenapa aku tak ikut ?? haa.. MALAS yew..
Malas nak seterika baju dan malas segalanya lah.. huhu.. 
 okayy..itu saja la nak diceritakan..  tak dak la unik sangat buat majlis waktu malam..
biasa saja..tapi xdak idea nk post n update..aku ceritakan lah bab2 nie.. hehe..daa

salam..

No comments: