all about KL..

Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia..
Hehe.. title nya ALL ABOUT KL..
KL ?? - Kota laknat, Kota London, Kawe Legend ???
Hahaa.. yang aku nk cerita ni KUALA LUMPUR..berlumpur kah ??
Hee.. susah nk jumpa lumpur dalam KL.. tp taktau kenapa nama dia begitu..

okayy.. 12 ~ 20 Jun 2011.. saya membawa diri ke KL..
Huhu.. Tiket & makan minum disupport.. saya pon pegi lah..
Uncle dan Auntie saya yang support semua tuu.. tenkiu.. haha
Pergi sana hari keja merupakan hari paling bosan.. cousin2 pergi kerja..
tinggai aku je lah kerja tdoq dalam umah tu.. nasib ada HARITH dapat jugak la 
menghilangkan bosan melayan harith.. haha.. bosan pun ada..best pun ada..

Sabtu dan Ahad hari tu la baru aku berpeluang shoping sbb sepupu2 aku cuti..
kami pergi JAKEL & ARIANI SHAH ALAM, IKEA, JALAN TAR, 
SOGO, CARE4 WANGSA MAJU..
Tu je kot tempat yang aku pi.. itu pon dah cukup banyak aku habiskan duit..
Bajet kali ni agak lebih.. tapi shoping pun agak lebih jugak la..
hmm.. sekarang dah pokai baru menyesai satt.. sat je lah.. haha..
boleh kata semua tempat yang aku pi aku shopping..
baju untuk Lovely Nephew n Niece..
Kain untuk mak dan kakak..
Periuk Ikea untuk MAK [ HAPPY BIRTHDAY ! ]
Tudung untuk aku..
Perfume untuk aku..
KASIH YANG SUCI untuk aku..
Kain cotton untuk aku..
haa.. yang tu je kot.. cukup cukup dah laa.. pokke dh nie..

Huhu.. kali ni aku p hanya untuk shopping.. xp melawat tempat2 menarik pon..
jadi gambar yg disnap pon tak da.. just gambar HARITH je yang ada.. ha3
I-city pon takpi.. tak best mana pon..tengok lampu jaa..
KLCC pon takpi.. * lis, duit xcukup nk beli KLCC kat u lah* hehe
okay..tu saja yang den nk kabor tentang KL.. biasa saja.. tak syok mana pun..


hee.. papai :)

5 comments:

Lis said...

uwaaa sdeyy.. nk klcc !!! cecey.. ariani gaya ?? hee :)

Nurul Ain said...

hahahaha.. doa2 aku jd jutawan aku beli hokay.. haha.. ariani murah aja.. tak mampu yg mahai mcm u.. hehe.. tu pon guna sepupu aku punya kad.. haha

Lis said...

mahai ak slalu murh pd hg.. :)

Nurul Ain said...

ish.. dok menipu apa faiss ndyialis.. aku ckp betoi la.. murah ja.. hurm.. nk cr mcm u xdak la yg ada 2 tone colour tu.. i beli yg 1 kaler ja.. huu

snf said...

KL Ganster;-)