New Job..

Hai hai..

Pagi ni Nurulain Abu Bakar nak ceghita tentang new job..

Yaa.. nak tau apa new jobnya..sebelum ni aku bekerja sebagai CEO kat RSKR..

and and now..aku dah turun takhta.. abang aku naik takhta untuk bekerja dan 

sedikit demi sedikit nak upgrade kedai..huargh2.. tp aku still lagi main peranan dalam kedai tu..

Harga2 barang still orang refer kat aku lagi..tapi job aku sekarang masa cuti sekolah ni.....

BABYSITTER..yaa.. bila sekolah cuti.. notty boy [ADAM] tak pegi sekolah..

jadi akulah yang kena jaga dia.. takdak la baby sgt dia tu.. abang baby saja..hua3..

Now job aku ada 2 la sekarang.. first : Cashier [turun pangkat ==']

second : babysitter..okayy..apa saja kerja aku pon aku tak kesah..hehe

janji time aku nk p KAY ELL[kota laknat]  ni orang hulur la fulus kat aku.. aku pokai-ing dh nie..

HAHA..itu saja lah yang aku nak citerkan.. kawan2 aku pon banyak dah berhenti kerja.. 

aku tak behenti..just turun takhta ja.. aku xkisah.. kerja aku pun tak banyak.. buleh tdoq selalu..

HAHAHAHA :D


No comments: