Whatsapp ;D

[ Definition Whatsapp ]

WhatsApp Messenger (WAM) is a proprietarycross-platform instant messaging application for smartphones. In addition to text messaging, users can send each other images, video and audio media messages. The client software is available for iOS,[1] BlackBerry OS,[2] Android,[3] Symbian,[4]Series 40,[5] and Windows Phone.[6]

Hahaha.. exceli aku bukan nak cerita pasai definisi Whatsapp nie..
tapi aku nak cerita apa yang aku suka tentang whatsapp nie..
Pertamanya aku suka sebab time ada wifi kita boley guna conversation atau text dengan sapa2 FREE..
Conversation dia unik dengan adanya picture2 cantekk..cantek ? boleh laa.. ha3
Lagi 1 kita bleh hantaq gambar2 (MMS), video secara percuma jugaks.. ahahaha

Yang tak sukanya dia sapa yang ada application nie saja yang bley guna..
Jadi kalau dengan kawan2 biasa kita Text mcm biasa lah..
Bagi aku xdak masalah.. apa pun kalau nk msj kita msj ja..
Tak risau ahhhh kredit2 tue..
Whatsapp nie pun juz for fun je :)

Kawan-kawan yang aku rajin Whatsapp pun dengan Lis ja la..
Selain tu, dengan achik aku,kakak aku, bakal kak ipaq aku..
Itu saja laah.. Apa pun aku tak kisah kalau kawan2 yang tak dak tu..
Henset aku pun bukan canggeh mana.. tp dah abg aku ajaq download..
Aku pun guna jalaaa.. aku ni jakun jugak sebenaqnya.. 
hehehe :D




#Salam 18 Ramadhan , Semoga kita diberi kesihatan yang baik untuk meneruskan Ibadah Puasa #

No comments: