Indahnya raya bersama :)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1433H

Hari yang penuh makna bersama Family dan juga Kawan-kawan.

# Happy sangat #
Mintak ampun dan Maaf semua :)
Terima kasih jgk untuk wishes2 raya pd malam raya tersebut .

0-0 okayyyyy ??
Hehehe . 

First Destination dengan kawan2 ( First Day)  :
 Rumah wani , rumah Gee , dan Rumah Aku sendiri. 

Second day :
Balik kampung , Rumah wani ( again )

Third day (todayyy !!)
InsyaAllah rumah Lis :)

Forth day (esok ??) :
Cikgu Yah invite p rumah dia.. InsyaAllah sampai esok .
Sbb nanti 2.9 mungkin malas dh nk p Rumah Terbuka form 6.. Sbb ?? *secret* Haha..

Kami :) @ Rumah Wani

Ramai-ramai kumpul depan rumah wani :) 

Kami :) My BFF 

Snap by Lis :) 

Menikmati Laksa , lazatt

Meneruskan Perjalanan ke Rumah Gee .
Aku bawak wani , selisih dengan keta kat parit gila.. 
Nurulain cuakk takut jatuh parit gila + kain ketat nk tahan kaki..
Wani said "kunfayakun" aku tak tau la apa maksud disebalik ayat wani..
Memang lawak.. aku gelak keras.. Haha


My BFF <3

 Kami semua exc Nas , the photographer.

Indahnya raya bersama kawang-kawang

Gelagat mereka , macam-macam pesyenn.. ha3

Menu Tradisi mak aku , Mee Rebus.

Style :D

Kami semua.

Duit Raya - pemberian Mat n Gee . Yeaaayy !

PART TWO - Raya dirumah sendiri :)

Aku dipagi hari raya .

Penduduk Datuk Kayaman. Haha

Abg Harith Henshem.. muax !

My SUPERMAN ! Manjaaaa sangat dengan achuu.. :)

SEMUA GAMBAR DALAM NI CREDIT TO :
DSLR Lis , DSLR Allif n kamera aku sendiri .

Assalamualaikum . Salam Aidilfitri again semua.

No comments: