SUKA DUKA SEM 4

ASSALAMUALAIKUM..
Pejam celik , pejam celik dah nak habis Sem 4..
Sekejap je masa berlalu kan ? Apa-2 pun..
PERJUANGAN PERLU DITERUSKAN !

Suka Duka Semester 4 ?
Ya ! Pelbagai masalah yang aku lalui.. 
susah senang bersama kengkawan.. 
Okay , kita pergi bersama yang suka dulu..
Semester 4 ni aku ada mendapat tugasan mengenai 
BANDAR PELANCONGAN MARITIM.. dan kami memilih
PULAU PANGKOR sebagai destinasinya..

Memang sangat seronok buat esaimen ramai-2 nie..
Apa-apa pun ALHAMDULILLAH baru ni dapat tahu bahawa esaimen 
tu adalah esaimen TERBAIK.. Rasa seronok jugak lah..
Kenangan masa di sana terlalu banyak..
Slow la pulak nak upload gambar. tapi semuanya aku
dah upload dalam FACEBOOK.. hee..
Feel free to view our PHOTO..

Sem ni nak kata banyak jenjalan banyak la jugak..
Kami setiap sem wajib ke RAWANG untuk membeli buku..
PANGKOR sebagai destinasi esaimen..
dan last sekali ke ART TRICK MUSEUM di Shah Alam.
ART TRICK MUSEUM ni merupakan tempat yang agak baru..

Semua org cm jakun lagi tgk kami upload gambar TEMPAT BARU tu.
tapi aku tahu kewujudan tempat ni lama dah.. melalui FB kawan abg aku..
memang bez tempat dia.. kita cuma pandai bermain dengan seni-2 disitu saja
Masuknya hanyalah RM5 , sangat murah..
Tersangatlah murah bagi aku sebab nak dibandingkan dengan seni2 yang ada di dalamnya.. 

Apa-2 pun memang FUN sangatlah !!

Okay , bila dah cerita benda yang best , takkan nak cerita yang xbest plak kan ?

Yang DUKA tu biarlah kita pendam di dalam hati sajer.

Apa-2 pun di akhir sem ni daku nak mintak maaf banyak2 kalau ada salah dan silap kepada 
CLASSMATE , COURSEMATE dan segalanya MATE lah.. 
Ampun dan Maaf sebelum daku menduduki FINAL SEM 4 ni
Semoga berjaya diucapkan kepada rakan2 seperjuangan..!!
LOVE UOLLS BDK AT58 !! 

PERJUANGAN PERLU DITERUSKAN , LAMBAIAN MALAR HIJAU .

GUDLUCK !!

p/s : ghindu mybuvhvs !! ;)

No comments: