Ramadhan Kareem :)

Salam Ramadhan 1433H
Alhamdulillah , bertemu lagi kita dengan bulan Ramadhan tahun ini.. 


Semoga Amalan kita diberkati dan diredhai oleh-Nya..

Oke . kalau bulan puasa ini.. aku memang dah ada pekerjaan tetapp...
Kerja aku adalah tolong jiran aku yang dapat kontrak
buat catering untuk Iftar Masjid Nurus said .
Masjid Santan laa tue.. hee..

Antara kerja aku ialah : - 


Susun Pinggan untuk hidangan VIP n Warga Emas. :)


 Sudah siap disusun ! yeahh


Makanan sudah siap dihidang * pukul 7.00*


Aku serve untuk WARGA EMAS :)


Aja , dia pun tolong abah dia jugak.. 


Abang apih - sepupu aja - Antara pembantu jugakk..


Juadah aku berbuka hari ke 4 puasa.. hehe.. yummy !


Selesai IFTAR dan Solat Maghrib.. Siap kemas barang atas troli untuk balik..

Yeaa.. itu lah kerja aku hampir 4x atau 5x Ramadhan dah..

Memang enjoy kerja dengan ACHULAH :) 

# Selamat meneruskan ibadah puasa kawan-kawan # 

No comments: