Penghujung Sem 2 :)

Assalamualaikum :)

Salam Jumaat
Salam Anak kandung suluh budiman..
Yea minggu ni dah nak selesai dengan minggu 12..
Maknanya lagi 2 minggu settle la semua kuliah-kuliah ku..
Dan kebanyakkan kuliah dah tak da sebab sylibus dah habis..
Sem ni dari 8 subjek yang di ambil.. Hanya 5 paper saja yang ada FINAL EXAM
Boleh dikatakan tak banyak sangat laaaa.. tapi persedian study ? Hurmm.. belum lagiii..
Mood nak exam tak ada lagi sebab masih ada assignment yang masih berbaki.. Tunggu apa lagi ??
Tunggu sampai Minggu 14 laaa.. lepas hantar , boleh la study untuk Final..
Paper saya bermula 5 Jun , 8 Jun , 14 Jun dan 16 Jun.. Last paper pada 16 june.. lepas tuuuuuuu!!!
Settle hal umah sewa dan Kolej nak balik kampung.. YEAYYYY.. 
Sem ni merupakan Sem yang aku tak banyak balik rumah.. baru 2 kali ja kottt.. HEBAT3..
Kalau tak RINDU tu menipu sangatlah.. tapi aku cuba Tahan Perasaan tu demi Kebaikan aku jugak..
InsyaAllah.. Aku ada buat perancangan nak balik 31.5 nie.. tapi apakan daya pada 2.6 aku ada ujian kawad kaki BOMBA.. ohh kokurikulum.. kau memang spoilkan mood aku yang sangappp nak balik Rumah nie -,-


Semalam telah pun selesai Test Gender :)
Alhamdulillah.. aku sangat takut dengan SUBJEK ni..
Diharap keputusan baik-baik sahaja.. Aminn.. 
Aku sangat takut kalau subjek ni spoilkan aku nanti..
sebab subjek ni agak SUSAH.. hurmm.. tapi apakan saya..
aku terima saja.. Adatlah kan kalau benda tak da yang susah..
Waktu jawab Test semalam so far aku boleh jawab.. tapi assignment ? hmm. entah..
Cooool je AIN.. cooool.. ada orang sentiasa di kanan aku.. hehehe.. semangat masih kuat.. !
Oke.. nak mengumumkan kelas Gender dah selesai.. so say Bye to senior n friends.. harap sem depan jumpa lagi dalam subjek lain..


Oke..Akhir kata dari aku.. selamat menghabiskan sisa-sisa kuliah dan SELAMAT MENEMPUH FINAL yang bakal menjelma pada 5.6.2012 untuk semua student baru dan senior AT58 PPMas :)


NO MORE TRENDLINE WAKTU PERBENTANGAN -,- ! huk3..
<3 Jumpa lagi sem 3 <3












sweet memory sem 2 !
harap Pengalaman SEM 2 dapat menjadi batu loncatan untuk lebih berusaha pada sem 3 nanti..
sekian , wasalam..

ain


No comments: