no title -

Salam Aidilfitri semua..
Harini dah masuk 7 syawal.. sekejap masa berlalu..
Yaa..dulu masa dpt tawaran masuk U.. masa tu aku bilang 41 hari lg..
sekarang ????? waahh.. esok dh nak bertolak..
dah nak jadi WARGA TANGJUNG MALIM..
raya tak habes lagi neyy.. xpo..kita amek pengalaman beraya dlm kamus lak..

Dikesempatan ini saya memohon maaf jikalau ada salah dan silap
kita manusia yang lemah ni tak lari dari membuat kesalahan..
Kepada kawan kawan yang akan berangkat jugak..
selamat BERANGKAT dan selamat BELAJAR..
Jumpa lagi kita time time cuti nanti..
InsyaAllah
 >.<

7 comments:

♥ Awyyn Teletubbies ♥ said...

Jangan la pergi kakak! :'(

Nurul Ain said...

adek ku sayang.. kalau ikut hati mmg berat..tp apakan daya.. prjuangan hrus dteruskan..cewahh..ha3

Lis said...

gudluck ain.. jgn lupa ak. tc oke :)

nadzatul_crazy96 said...

gudluck !

♥ Awyyn Teletubbies ♥ said...

Pergi baik2. Ada cuti, jangan tak balik. Adikmu takda teman nak sembang2 :'( Confirm rindu kakak Nurul Ain saya sangat2!! Huhuuu.. Selamat maju jaya sister.

Nurul Ain said...

lis sayang : oke darl..you too..selamat maju jaya.. :)

aina : tq sis !

awyyn : ya..insyaAllah ada cuti kak ain balik punya..kak ain pun rindu org perlih gak..hu3.. do the best MUET ni.. jaga diri baek2.. selamat maju jaya jugak :'(

Syazwani Bt. Jafri said...

gudluck wei !!! miss u :(