Alhamdulillah :)

Alhamdulillah.. 
Kata kata yang tak dapat lekang dari mulut aku dari tadi lagi..
Huhu.. UPU dah keluar hari ni.. sangat sangat takot menunggu..
Dari kemarin lagi aku tak dapat tenangkan diri.. huhu.. 
Tapiii... Alhamdulillah dan aku bersyukur sgt2 kepada Allah kerana 
memberi rezeki ini kepada aku..
 Aku dapat sambung belajar kat UPSI 
*IJAZAH SARJANA MUDA PENGAJIAN MALAYSIA DGN PENDIDIKAN*



Aku happy sangat2 hari ni.. tp seolah olah mcm sedang bermimpi.. * tlg tampaq sedaih sat*
huhu.. apa apa pun aku nk wish Congratulations a.k.a Tahniah kat kawan kawan aku yang dapat
sambung belajaq lagi tu.. dan yang tak dapat pun jgn putus asa.. buat rayuan weh !
huhu.. lepas ni masing masing terpisah dah.. aku bakal jadi WARGA TANJUNG MALIM..
dan yang lain lain akan jadi warga Negeri lain..huhuhu.. :( sedih weh..

Sebelum kita semua berangkat jom weh kita wat REUNION form 6..
Huhu.. nanti susah dah nak jumpaa... lain la yang dapat 1 Universitiii... 
okayy.. yang tu jer yg aku nk ceritakan.. he3..
bye2..


No comments: